Mys i onepiece

Chäääääna!
Har legat framför tvn i min onepiece hela dagen. Har varit sånt dåligt väder så har inte velat gå upp. Låg och tittade på Karate kid som gick på femman, inte den bästa film jag sett precis. Men den dög! Började kolla på The rum diary igår också, har sett ungefär en timme och det har inte hänt någonting än. Så jag stängde av skiten. Är det värt att fortsätta se? Johnny Depp är ju med så den borde egentligen vara bra. Får se! Ska i alla fall kolla på The fast and the Furious senare. Den gick på tv igår men när det var en timme kvar så slocknade jag, blir inte ett dugg förvånad! Haha! Så jag var tvungen att fixa fram den så att jag kan se färdigt på den. Älskar racingfilmer!

Måste gå och göra mat nu till dem behövande! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0