Ta ur eller ha kvar ?


Beslutsångest på hög nivå. Ha kvar eller ta ur mina extensions? Vill ta ur men samtidigt inte. Mamma har slitit i 4 timmar på att sätta i allt hår så att jag skulle få det till skolavslutningen. Känns lite elakt att ta ur det. Men samtidigt så är håret grymt irriterande. Inte alls min grej att ha sånt här långt hår, kan inte ta hand om det, haha! Det trasslar bara ihop sig och är bara i vägen. Men jag är rädd att håret ska se jättetunt ut om jag tar ur. Min sidecut har inte vuxit ut helt än. Jobbigt läge. Tror nog jag kommer ta ur håret rätt så snart faktiskt. Har provat många olika frisyrer och sånt med håret. Nu är jag klar med extensions, måste prova något annat!

Något som också är negativt med håret är att jag blir lika rädd varje gång håret kittlas mot huden. Tror det är en spindel eller något. Med andra ord så blir jag rädd för mitt hår flera gånger om dagen. Haha, sämst.
 
12-06-18 12:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0