Yesterday

Finns inte speciellt mycket att berätta om gårdagen. Var hos mormor på dagen där vi åt massa god mat och spelade kubb och andra frågelekar. Det var jag, min familj, mormor, morfar, farmor, farfar, Niklas och Göran. Sjuk trevligt! Lite senare kom Johanna också men då hade jag redan dragit till Frövi. Daaaamn, vad mycket drag det var i Frövi, verkligen! Så jag drog hem igen och tog moppen till Matilda. Drog ifrån henne runt 23:30 och då hade alla redan dragit ifrån mormor. Ovanligt tidigt. Så jag gick och la mig på en gång och kollade på en film som gick på tv. Har för mig att den hette The rivers wild. En film från -94 tror jag att det var. Riktigt bra var den, och spännande! Den var slut runt 3 så då försökte jag sova. 
 
Idag har jag varit och ätit mat hos mormor igen. Har inga planer för dagen. Har faktiskt inte lust att göra någonting. Tror inte jag drar ut på sjön, det orkar jag inte heller. Vill bara ligga framför tvn hela dagen, har inte gjort det på ett tag. Haha. Hörs väl! 
 
 
Höjdpunkten vid midsommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0