19e Mars 2012

Vilken hemsk dag! På förmiddagen hade vi lektioner som vanligt, vilket var ganska chill. Men på eftermiddagen så kom det en danspedagog och lärde alla nior att dansa. Det tråkigaste jag gjort på väldigt länge. Man fick lära sig tre olika danser, och dansa med flera olika killar. Det var inge pinsamt att dansa eller så, men det var så otroligt tråkigt. Fick grymt ont i ryggen också för att jag lutade mig bakåt när vi dansade, vet inte varför. Har fortfarande jätteont i ryggen, men det går väl över snart hoppas jag. Imorgon kväll så ska alla nior till Storå och dansa där. Jag kommer åka dit bara för att ha någonting att göra, men jag tänker inte dansa! Visst, om någon bjuder upp mig så är jag tvungen att säga ja. Men tänker definitivt inte fråga någon. Hatar att dansa pardans. Att dansa själv är nog lite mer min grej, haha.

Ska inte klaga en massa nu. Är i alla fall hemma nu så jag ska lägga mig och kolla på tv och vila ryggen och benen. Behövligt! Hörs väl!
 
12-03-19 15:40
Trackback


RSS 2.0