3e Mars 2012

Godmorgon!
Eller jag gick upp vid halv tio men jag har inte orkat blogga. Har varit sjukt trött och sliten sen gårdagen. Blev inte så sent på discot men när jag kom hem så blev det lite senare. Kom nog i säng runt halv tre tror jag.

Just nu sitter jag och kollar runt på lite kläder som jag vill köpa. Jag har ett presentkort på 500 kr på Marieberg så jag vill dra in dit nununu. Men allt jag vill ha går sammanlagt på över 2000, kanske ska försöka ta det jag behöver istället? Haha.. Kanske drar in till Marieberg imorgon om vi har skjuts dit in eller hem. Vill inte lägga massa pengar på buss, fett snål är jag.



Jag ska väl fortsätta kolla runt lite. Annars vet jag inte vad som händer idag, ska nog bara ta det lugnt tror jag. Men det låter bra det med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- yeees! awesome! ^^

2012-03-03 @ 17:05:31
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0