Är fett glad idag.

gah, vilken cpdag! Har varit hur drygt som helst. Det enda som var bra var väl att det gick rätt så bra för mig på nationella i engelska då vi hade muntligt. Sen på idrotten så fick jag inte ha mina shorts ifred heller. Fjärde gången någon drog ner dem på mig. Och hur jävla kul är det liksom?! Klart jag skäms lite över det oså, men mest blir jag irriterad. Kom igen för fan, låt mina jävla shorts vara.

haha, vad glad jag verkar vara! Men vafan. Har två prov imorgon, känner mig inte alls säker i något av ämnena. Orkar inte plugga mer idag heller. Får göra mitt bästa imorgon helt enkelt. Jag kan tillräckligt mycket för att få ett G i alla fall, hoppas jag..


Det enda som kan få mig på bra humör igen är att AIK vinner mot Skellefteå idag. Vore så himla jävla bra! Alla går runt och säger att Skellefteå kommer krossa AIK. HAHA, så sa några när AIK skulle möta Luleå också. Att Luleå skulle krossa dem. Vad hände? Vilka var det som blev krossade egentligen? ;)
Men jag tar inte ut segern i förskott, det här kan sluta hur som helst.
 
12-03-26 18-26
Trackback


RSS 2.0