Kötta som faaaan

Fan vad vi kötta på handbollen alltså! Både klassens tjejer och klassens killar gick vidare till final, grymma är vi! Första matchen blev oavgjord men den andra vann vi. Tyckte det var sjukt kul att spela, blev lite trött sista matchen bara. Ville typ lägga mig ner och dö på planen eller någonting, haha.. Men kul var det! Nu ska vi bara vinna finalen på torsdag, då blir det andra gången vi gör det! Får hoppas på att killarna vinner också, vore ännu bättre!

På eftermiddagen så skulle niorna åka på teater i linde. Minst hälften av alla drog hem, så då gjorde jag också det! Vem bryr sig om man får frånvaro när det bara är teater liksom? Så jag har redan hunnit med att göra färdigt tyskan så nu ska jag chilla resten av dagen. Orkar inte följa med ut på sjön. Vill vara heeeemmaaa.


Kommentarer
Postat av: Two trollfaces

Hey! Nice blogg :D Checka gärna in vår blogg! Bloglovinbyte? :)

2012-03-30 @ 21:10:23
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0