2 dagar kvar

Läste på Amandas blogg att det är lite irriterande när Englandsresan är så nära och att dagarna går mycket saktare än vanligt. Vilket är helt sant! I övermorgon så drar vi, varför kan inte dagarna gå fortare för? Orkar inte gå runt här hemma och vänta, känner mig stressad då av någon konstig anledning. Vill åka nuuuuu! Har börjat packa lite smått. Alla kläder ligger i väskan och den är full. Blir kul sen när vi ska åka hem och jag har köpt en massa. Haha.

Har lite småpanik också. Varken jag eller Matilda har en förbannad adapter!! Har frågat hur många som helst, men ingen verkar ha. PANIK. Får hoppas på att morfar hittar sin. Annars får jag försöka hitta någon som ska in till Örebro så får jag köpa där. Eller något.


Ska plocka in det sista av tvätten. Äntligen färdig med all jävla tvätt.


December 2011. Liten säng jag hade...

Kommentarer
Postat av: hannategin

Asså det är helt jävla sinnes, jag har kollat på ca 10 st nu och bölat till varje, Jag är så jävla fast i Harry Potter :'D

2012-05-17 @ 16:57:51
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0