Firat Matilda

Men tjaaaa! Kom typ precis hem ifrån Matilda som fyller 16 år idag. Var meningen att jag skulle ta moppen till henne och gratta henne lite snabbt. Men så blev det inte, haha. Åkte dit runt tre och kom hem nu.. Men hade så treeevligt där så ville inte dra hem helt enkelt. Vi fikade, busade med hennes sötaste lilla kusin och pratade massor. När vi väl börjat prata så går det inte att sluta, men trevligt vare och mycket skratt blev det! Sen när jag väl skulle åka hem så hade hennes mamma gjort mat så jag stannade och åt också. Nu slipper jag tänka på att göra mat i alla fall. Sitter och kollar på hockeyn just nu. Efter det så ska jag iväg och tvätta piercingen sen så ska jag antingen kolla på film eller sitta vid datorn. Får se hur det blir!


Kul att jag har så många bilder i mina inlägg jämt! :D

12-05-12 22:12
Trackback


RSS 2.0