Hemma en dag tidigare

Hej på er!

Var inte meningen att jag skulle komma hem idag. Men eftersom att jag annars skulle ha fått varit själv ute i stugan i några timmar och det är Eurovision ikväll så valde jag att åka hem. Lite tråkigt tycker jag, har varit så himla bra väder idag. Har legat i solen i stort sätt hela dagen, underbart! Igårkväll så grillade vi lite, sen så kom grannarna över till oss. Deras son var också med, blev mycket roligare då! Så jag kom inte i säng förrän runt två. Har saknat att kunna vara uppe länge.

Nefan, ska väl ta och slå på tvn nu eller någonting. Behöver inte ha någon ångest över att jag sitter inomhus när jag varit ute hela förmiddagen. PUSS!


Fett söt kille som spelade på gatan i York. Var egentligen tänkt att vi bara skulle gå förbi först, men vi fastnade där i minst en halvtimme. Snygg, kan sjunga, kan spela gitarr, hur grymt?!
Bilden är tagen från Hannas blogg.

12-05-26 16:17
 
 
Trackback


RSS 2.0