Inte nöjd med betygen

Vet inte riktigt hur jag ska säga att dagen har varit. Både bra och dålig, tror jag. Fick reda på en del betyg, bland annat i idrott, tyska, engelska och matte. Är väl nöjd med idrotten och engelskan. Är grymt irriterad på tyskan, fick bara ett G. Men grejen är den att tyskaläraren har varje termin sagt att om jag fortsätter såhär så kommer jag få VG till nästa termin. Så har hon sagt till två andra också. Trött jag blir på henne. Sen så kanske jag bara kommer få G i matte också. Har varje termin sen åttan haft VG och har fått VG på i stort sätt alla prov som vi haft. De nationella i matte fick jag bara G på. Så varför i helvete ska ett prov (som lärarna säger inte ska avgöra slutbetyget) göra så att jag bara får G?! Helt sjukt. Frågan är varför lärarna jämt måste gå och säga en massa som inte ens stämmer..? Ska bli så otroligt skönt att få sluta Fröviskolan så fyfan. Kommer givetvis sakna klassen så otrooooligt jävla mycket!! Däremot kommer jag inte sakna lärarna ett skit. Förutom Yngve, han kommer jag sakna massor!!! ♥


Kommentarer
Postat av: I know the feeling!

Exakt!! Har legat på vg++ sen vi började att ha Kerstin i Eng,och hon säger hela tiden att jag är så duktigt osv och hon säger att jag bara ska 'höja' ribban lite,och så fick jag vg+ på nationella men får fan inte höja mig! Och trodde att jag hade höjt ribban,men tydligen inte...

2012-05-29 @ 19:07:53
URL: http://amandaskagerstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0