K-a-o-s

Hur fan får man vara så otroligt klantig så man missar två bussar i rad? Fattar inte riktigt hur jag lyckas alltså. Fick vara kvar i stan nästan två timmar längre för att jag missade två bussar. Ibland undrar man.. När jag väntade på tredje bussen så började det spöregna, satt inne i busskuren men kunde lika gärna ha ställt mig utanför för jag blev lika blöt ändå. KAOS. Men nu har jag i alla fall vart i Örebro och tänker inte åka in själv någon mer gång på ett bra tag, haha. Har piercat naveln, köpt present till min sockerkaka och även köpt lite till mig. Vad skulle jag ha gjort annars när jag väntade på bussarna som jag bara missade liksom? Gjorde inte alls ont att pierca mig. Första gången så tog jag med pistol, nu med nål. Pistol gör grymt mycket ondare och är mycket dyrare, onödigt. Och det jag köpte var ett linne och ett par shorts. Riktigt nöjd!

Aja, whatever. Tror inte att det är någon som läser mina inlägg så jag kan lika gärna avsluta här. Ska kolla på hockey nu och försöka hitta någonting att äta. Kan bli ganska så svårt. Ingen dricka, inge chips. PANIK TYP.
 
12-05-11 20:03
Trackback


RSS 2.0