Kört bil

Yä, fick prova köra bil idag från farmor (ca 1 km) på grusvägen. Känner mig grymt stolt, haha. När jag skulle ut från själva ''gården'' så provade jag få igång bilen säkert fem gånger. Inte fan gick det! Gick liksom inte att släppa kopplingen och trycka på gasen samtidigt, kändes som att bilen skulle dra iväg i en jävla fart då. Så det slutade med att mamma fick köra ut från gården, sen fick jag prova igen. Då gick det galant! Inte alls svårt att köra ju. Dock vill jag hela tiden att jag ska vara i mitten av vägen så flera gånger höll vi på att köra ner i diket, hehe.. Sen när jag skulle bromsa när vi var hemma så trodde jag inte att den skulle stanna så ''hårt''. Så jag trycker ner bromsen rätt så hårt, tror jag gav mamma en nackskada där alltså. Haha, jag är för grym alltså!

Nu ska jag plugga lite tyska samtidigt som jag käkar chips och lyssnar på musik. Vem vill bli smal liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0