Lång dag

Har precis kommit hem från Marieberg. Var där med Matilda, hennes syrra och hennes mamma. Fick med mig lite hem, fast det var inte det jag var tvungen att köpa. Fick presentkort på 500 kr på marieberg i julklapp av morbror och Andrea. Har ungefär 100 kvar så jag handlade inte för mycket som jag brukar göra. Haha.
Var ute efter ett slappt linne som blir chill till sommaren men hittade ingen. Vet inte ifall affärerna har börjat sälja fula kläder eller om det är jag som börjar bli kräsen (heter det så? Äger på svenska.) Haha.

Har varit en lång dag känns det som. Stannade kvar i skolan typ två timmar mer än vad jag behövde. Bara för att jag och Matilda skulle måla montern till NO-grejen. Tror ni att skiten blev bra eller? Självklart inte. Var lite lack där ett tag och hade lust att slänga ut hela skiten genom fönstret. Vi ska försöka leta på lakan att ha på montern istället, och har vi inga bra lakan så är det kört för våran del. HÅLL TUMMARNA NURÅ!


Är hemma själv nu så ska passa på att göra god mat till bara MIG. Äger som sagt på att laga mat (host) så bäst att passa på när jag har hela köket för mig själv. För det är väl i köket jag här hemma, eller hur var det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0