Lördag

Tänkte berätta lite ''kort'' om Englandsresan med lite text och bilder. Kommer nog inte skriva om alla dagar i just detta inlägg, kommer bli alldeles för långt då.

Lördag:
Gjorde ju ett inlägg i lördags innan jag drog mig mot skolan. Kommer inte ihåg vilken tid vi tog bussen in till Västerås där vi tog flyget till Stansted. Har ju sånt himla bra minne! Men i alla fall så tog vi då bussen till Västerås. Taggad tjej! Satt och drack massa red bull och taggade för fullt. Trodde att resan skulle bli amazing. Sen så tog vi flyget till Stansted. Vilket tog två timmar. Var lite skakis först eftersom att jag inte flygit på ett tag. Men allt gick perfekt! När vi väl kom till Stansted så blev det bussresa till Scarborough i 5 timmar. Trodde att jag skulle dö. Men det gjorde jag inte! Satt och snackade och lyssnade på musik, så det gick galant helt enkelt. Runt klockan 21.15 så fick jag och Matilda träffa våran familj som vi skulle bo hos. Vi blev riktigt nöjda, först. De var väl snälla och sådär, men de tog för givet att vi typ var bäst på engelska eller något. Det var lite irriterande faktiskt.

Jag tog inga bilder just den här kvällen tydligen. Men det kommer dyka upp lite bilder i något annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0