rubrik

Är så otroligt lack just nu. Haha och jag vet att jag inte borde blogga då. Men lovar att det inte kommer gå ut över varken bloggen eller någon annan. Jag vet inte riktigt om jag skrivit det här men när jag hade utvecklingssamtal så sa min lärare att jag fick VG på kemiprovet. Vilket jag var otroligt stolt över, visste då att jag skulle få VG i slutbetyget. Det låter ju väldigt rimligt enligt mig. Men idag när jag pratade med Anette om matten så sa hon också till mig att jag bara skulle få G i slutbetyget inom kemin. Tydligen så var jag långt ifrån VG på kemiprovet. Då börjar jag ju undra lite varför Sven sa till mig och pappa att jag fick VG på nationella..? Låter helt crazy alltså.. Blev väl lite förbannad i skolan efter att jag hörde det. Som tur var så hade de flesta redan dragit hem då, smällde lite i skåpet och sådär. Skämde ut mig totalt. Ångrar det nu lite.. Hehu. Varför måste jag jämt smälla i saker när jag är arg? Borde ta och ändra på det alltså.. Men skiter i betygen nu! Får hoppas på att jag ändå kommer in där jag sökt.

Ska nog lägga mig framför tvn nu och käka godis. PUSSVAAA.



Wey, gjorde ett inlägg när jag är på dåligt humör utan att svära en enda gång. Hur gryyymt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0