Sista nationella

Hade sista nationella provet idag. Känns otroligt skönt! Tror det gick rätt så bra också, och det var ändå temadelen?! Skumt. Imorgon har (i alla fall jag) sista provet i nian. För inte hinner vi väl ha prov innan betygen sätts sen efter England? Tror inte det. Känns skönt det med! Har inte pluggat någonting till provet imorgon så jag ska ta och göra det nu. Sista provet så det är bara att bita ihop och träna massor! Haha, inte för att jag tror att jag kommer plugga i mer än en timme, men aja..

PUSS!


Update: GAAAH! Orkar inte plugga mer! Har pluggat i över en timme och jag kan det fortfarande inte. Det går in genom ena örat och ut genom andra. Ingen idé att ens försöka. Har jag tur så är det bara lätta frågor som kommer. Och jag ångrar det där med att det är sista provet så det bara är att bita ihop. Det här är sista provet och jag skiter i hur dålig det går. Så känner jag nu! Haha..

Och Eve, sååååå saaant! Skulle inte alls förvåna mig om hon lyckas klämma in ett prov innan betygen är satta. Så typiskt henne, HAH!

12-05-15 16:14
Trackback


RSS 2.0