Sista provet avklarat

Skönt, nu är sista provet i nian gjort! Eller ah, förhoppningsvis. Gick inte speciellt bra på soprovet om jag säger så. Räckte inte med att träna på alla ord, var tydligen tvungen att läsa häftet också för att kunna svara rätt. Ajdå.
Nu är vi lediga fram tills lördag, aaaawesome! Guld på det! Tror att jag ska sova ute på sjön inatt. Blir tvingad av mamma bara för att jag aldrig sover där ute annars, men det är jättetråkigt där ute. Vill hellre vara här hemma och kolla på film eller något. Om jag ska sova där ute måste jag in rätt tidigt imorgon. Känner mig väldigt stressad för det känns som att det är massa som behövs göras innan England. Måste tvätta alla kläder så att jag har, storstäda mitt rum och packapackapacka!

Ska ta moppen ner till Ica nu för att ta ut massvis med pengar till mamma. Hon var inne och växlade massa pengar igår så jag slipper göra det på flygplatsen. 1000 kr, det kommer svida att ta ut det! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0