sol sol sol


Detta har jag på mig idag! Är sjukt mycket sol ute. Tröjan är köpt på H&M i York för £12,99 vilket är ungefär 140 kr. Riktigt billigt ändå. Shortsen köptes sist jag var inne i Örebro på New Yorker, kostade väl runt 200 har jag för mig. Förlåt för dålig bild, min kamera suger. Önskar jag hade en systemkamera men eftersom att jag är så smart så köpte jag ju en iPhone istället som ni säkert vet. Galen pose har jag också. Var tvungen att vända bort ansiktet, blev så stelt annars.

Är ju grymt väder ute! Hur amazing är det inte att komma hem från kalla England till detta sommarväder?! Har precis packat väskan, blir att sova på ön i två nätter. Får hoppas på bra väder då också. Om jag har internet så kommer det väl något inlägg från mobilen, annars hörs vi på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0