Tvättar för fullt

Håller på och tvättar för fullt här hemma. Har plockat in all tvätt som har legat i stora rummet och det tog sin lilla tid, om jag säger så. När jag blev färdig med det så blev tvättmaskinen färdig, så då var det bara att fortsätta vika och plocka in. Är fortfarande tvätt i maskinen och det ska in en omgång till. Skulle egentligen ha tvättat imorgon men kan lika gärna göra det ikväll, har ingenting annat för mig. Sover hemma inatt. Jag borde typ få pris för bästa dottern eller någonting. Blev inte tvingad till att plocka in all tvätt som var, gjorde det frivilligt. Något fel på mig eller?

Måste hämta andan en stund, sen är det bara att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0