Fahk lajf typ

När jag ändå har tid. Gör väl ett inlägg då!
Skulle egentligen ha skrivit om två teorier idag, men pallade inte så skrev bara om en. Så att få A är nog helt omöjligt, hoppas väl på C då.
 
Har varit en olycka ute vid vår väg idag. En länsbuss som kört ner i diket, fan vad klantigt! Han skulle backa och så blev det som det blev. Blev kaos typ. Många timmar senare kom bärgningsbilen och nu är alla polisbilar, bärgningsbilar, ambulanser och brandbilar borta.
 
Asså den här helgen har inte varit den bästa känner jag. Brukar alltid vilja ta vara på helgen, vara uppe länge och sova länge. Tror ni inte att Gud bestämde sig för att ge mig en mensvärk från helvetet? Alvedon hjälpte ju inte ens. Var meningen att jag skulle ligga uppe ett tag igår kväll för att kolla på Pewdiepie och sådär, men hade så ont i magen så försökte sova istället. Höll på att spy flera gånger. När jag vaknade på morgonen så mådde jag lika illa. Jävla skit! Vaknade före tio också, får aldrig sova. Hoppas det är bättre imorgon, orkar inte gå runt och ha ont! Aja, blir massa klag hit och dit. Det får ni leva med. Puss!
 
12-11-18 20:10
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0