pluggfri kväll

Fredag, ingen skola imorgon, inget plugg ikväll = ledig kväll.
Gör väl en snabb uppdatering då!
 
Måste säga att det har vart rätt svårt att hålla sig borta från bloggen ibland. Finns så mycket att skriva ibland! Men den tar upp så mycket tid ibland och jag pallar inte. Är så mycket i skolan nu. Har en uppgift som ska vara inne på söndag där jag ska skriva om 3 olika ''teorier''. Har än så länge skrivit om Big Bang, snart två till! Men annars rullar skolan och livet på som det ska.
 
Angående förra inlägget så försvann min älskade katt och var borta i flera dagar. Morgonen efter jag publicerade inlägget så kom han hem men han betedde sig inte normalt. Han åt inte, gick knappt och ville inte veta av någon. Blev jätteorolig och ledsen. Antagligen blev han jätteskrämd för något när han var ute och fastnade uppe i träd. För när han kom hem hade han till och med pissat ner sig. Hemskt. Nu mår han bra och han äter som han ska. Lilla gubben! Blev så rädd! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0