Facbook - Fotbollsforum...?

Utan att överdriva så handlar de 22 senaste statusuppdateringarna på facebook om fotbollen. Behöver inte ens kolla på tvn, kan följa allt på facebook istället! Fast vill ändå inte se, hatar fotboll, såvida det inte är AIK som spelar. 
 
Det var rätt så jobbigt i förmiddags. Tung morgon och ännu tyngre bussresa in till skolan. Men när jag väl fick träffa alla underbara vänner så blev allt bra! Det var bara en dröm så vafan. Förändrar ingenting.
 
Ligger och kollar på OC just nu. Tänker inte kolla på American Horror Story när jag ska sova, haha. Chicken. Men det börjar verkligen flippa som fan nu så vet inte riktigt vad jag tycker om serien. Men ska fortsätta ändå! Fast nu ska jag kolla ett sista avsnitt av OC, sen sova. Eller läsa, vafan, beslutsångest. Skitsamma, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0