Gladis.

Måndag igen. Började dagen med att krypa under sängen för att hämta min mobil som jag tappade när jag försökte vakna när alarmet gick igång. Försökte först nå den genom att gå ner med överkroppen nästan helt på golvet, och benen på sängen. Men det slutade med att jag nästan gjorde en volt in i garderoben, hade inte varit speciellt skönt, haha! Dagen för övrigt har varit rätt så skön ändå, även fast jag har varit jättetrött. Svenskan var väl dryg då, men historian var helt okey. Jobbade faktiskt hela lektionen, måste vara första gången alltså! Därför tänker inte jag jobba ett skit idag. Inte ens med matten som vi har prov i nästa vecka. Gör det imorgon eller något! Nu ska jag kolla på American Horror Story. Tänkte skriva sen vad jag tycker om serien, tittat fem avsnitt redan. PUSS!
 
Får bli en gammelbild här. Blev så ful nyss när jag tog så, hehe.

12-10-15 16:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0