Great.

Nu kan jag somna med ett léende på läpparna känns det som. Har haft en riktigt bra dag. Har varit riktigt roligt i skolan, inte för att jag pluggade så mycket, men allt annat. Haha. En klasskompis tryckte i sig en hel falukorv, fast en del av den kom upp lika snabbt. Haha, usch. Han har konstiga idéer han. Slutade tidigt, åkte hem och pluggade lite. Busskortet funkar förresten, äntligen! Sen lyckades jag faktiskt få mamma att skratta till PewDiePie. OH LORD. Valde en utav ''Scary montages'' eller vad det heter, det som är roligt! Nu förstår hon i alla fall vem det är som skriker inne på mitt rum hela tiden. Kollar ju på stora tvn så det låter en del. Ibland kan man säkert höra mig börja asgarva också. Helt omöjligt att titta på Pewds utan att skratta. Det går inte att sitta någonstans än hemma, där man får skratta. Går knappast i skolan, omöjligt. Eller på bussen, när man sitter bredvid en tant, HAHAHA. Hade verkligen velat vara med alltså!!! Åh.
 
Fredag imorgon igen, jesus christ. Hur snabbt går veckorna egentligen?! Inget planerat i helgen heller. Fast tror jag ska hitta på någonting med Viola imorgon eller på lördag. Hoppas på att hon kan komma och slagga hos mig eller något, vill inte sova hemma själv! Får väl se. Ska kolla på Walking Dead med Pewds nu, så jävla glad att Episode 4 har kommit ut! Ska glo lite på det, sen ska jag försöka se klart alla avsnitt av 4400. Vill börja på American Horror Story snart! PUSS.
 
 
TJAAAA.
 
12-10-11 22:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0