Men klag.

Ni vet de dagarna man hatar allt och alla och bara vill döda någon? Idag har jag en sån dag! Har bara varit problem hela tiden!
♦ Mitt busskort funkade inte imorse på bussen på väg till skolan. Blir jag förvånad eller?! NEJ!!
♦ Matten var sjukt seg och jag gjorde fel på precis varje tal.
♦ Vi har prov på de uppgifterna i matten om två veckor.
♦ Busskortet funkade inte på väg hem heller.
 
Asså grejen är den att förra veckan tappade jag mitt busskort i regnet. Efter det funkade det inte. Jag och Viola gick till stadsbiblioteket i Örebro och jag fick byta kort. När vi skulle ta bussen hem så funkade inte kortet. Igår var jag tillbaka på stadsbiblioteket och fick byta kort ännu en gång. Det funkade på bussen hem, men funkade inte imorse. Jag vill inte gå tillbaka dit för tredje skoldagen i rad. Jag kommer säkert inte få byta kort! Och grejen är ju den att jag har inte haft kortet nära mobilen. Okej, visst, om kortet måste vara typ 3008 meter ifrån mobilen. Jag har haft mitt kort i plånboken i väskan, mobilen har jag haft i handen eller fickan. Den enda gången kortet har varit nära mobilen är när bussen kommer då jag håller båda i samma hand. Kan kortet verkligen gå sönder så fort? Jag orkar verkligen inte! Varför ska det hända just mig? ALLTID. Visst, det kanske inte är stora problem. Men det är alla dessa förbannade småproblem som går mig så sjukt mycket på nerverna. Jag orkar verkligen inte! Ska gå tillbaka till biblioteket på fredag, funkar det inte efter det så tänker jag åka på giltighetsbeviset resten av ettan. Ärligt. Nu orkar jag inte bry mig längre.
 
Hatar mitt liv at the fahking moment, seriööööst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0