Rullar på

Tje-tje-tjenare!
 

Jag älskar när måndagar tar slut. Känslan är så härlig! Normalt sätt så brukar ''nedförsbacken'' i veckan börja på onsdagen, men just nu börjar min redan på måndagen. Det är måndagar som går segt, sen rullar det verkligen bara på. Vilket det antagligen kommer göra den här veckan också. Imorgon en lektion, onsdag en lektion och skolfoto, torsdag 2 lektioner sen fest på kvällen, fredag blir det slitet och tyska. Så det kommer väl gå rätt så fort hoppas jag. Fick reda på hur det gick i svenskan när vi skulle skriva novell. Blev ett A där också! Har bara fått A i svenska, känns sjukt kul. På högstadiet fick jag aldrig ett MVG, så det känns kul. 
 
Ikväll ska jag försöka plöja mig igenom rätt så många 4400, vill se klart det nu. Inne på sista säsongen, vill inte att det ska ta slut!! En serie jag verkligen måste köpa, punkt. Har tagit hem American Horror Story, eller vad det nu heter. Så tänkte börja kolla på det. Hoppas inte det är allt för läskigt, det är ju på kvällarna jag kollar. Haha. Puss!
 
Riktigt usel bild, men vafan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0