Standing in the hall of fame

Helluuu! Myste med min familj idag, åt jättegod mat och efterrätt. Kollade på två filmer så tänkte skriva lite om dem. Den första filmen vi såg var Catch 44, den verkade jättebra och jag såg fram emot att få se den. Men gud så dålig den var, asså verkligen. Jag dör på riktigt. Ville typ spy på den, är det ens lagligt att göra en sån kass film...? Skådespelarna var helt okey, men själva filmen var så dåligt gjord så man typ bara ville gå och dö. Den hade ingen handling heller utan hoppade bara fram och tillbaka i tiden, hela tiden. Åh, jättedålig. Men sen kollade vi på The Amazing Spider-Man. Now we're talking! Den var grym. Mycket bättre än ''originalet'' eller hur man ska säga. Nästan samma handling, men den här var inte lika seriös och hade sina roliga (och sorgliga) stunder. Ett stort plus att Peter Parker i den här filmen är grymt snygg, jesus christ! Hoppas det kommer fler filmer som fortsättning!
 
Tror snart jag ska sova faktiskt. Så jävla trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0