Färdig med allt

Jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg, tråkigt med bara ''hej'' hela tiden.
 

Håller på och lagar mat just nu. Eller mat vet jag inte, det blir bara makaroner. Något mer orkar jag inte. Ska ner till Frövi senare när Linus slutar skolan, han ska sälja jultidning så jag tänkte hjälpa honom. Är jag riktigt snäll sen så kanske jag får pengarna som vi kommer tjäna ihop, skulle sitta fint. Men direkt när jag kom hem från skolan åkte jag på att få mensvärk, såklart. Men det ska nog gå ändå!
 
Ikväll kan jag bara ta det lugnt. Hann färdigt med allt i skolan. Vi hade svenska och historia, båda i samma klassrum. På båda lektionerna jobbade jag med både svenskan och historian så man kan säga att vi har haft en lång lektion på 3 h & 20 min. Ingen rast i mellan blev det heller, men då fick jag alla uppgifter gjorda så det känns skönt. Blev nöjd också.
 
Nehe, dags att lägga i makaronerna då. Mästerkocken Nathalie var det ja! Puss!
 
12-09-06 13:58
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0