Förvirrad

Tjaaaa!
 
Ligger i sängen och kollar runt lite på internet. Funderar på att snart borsta tänderna och så. Vill kolla på i alla fall ett avsnitt av 4400 och med tanke på att jag somnat de två senaste gångerna jag kollat så vill jag nog lägga mig tidigare, haha. Pappa fick väcka mig igår när jag somnade, hade datorn på i sängen. Trodde först att det var morgon och att jag hade försovit mig när han kom in. Sist jag somnade så vaknade jag lite senare, just när själva introt började, så jag fortsatte kolla lite då när jag vaknade. Trodde först att det kanske var det avsnittet som jag kollade på som liksom började. Men sen kom jag på att introt redan hade varit på den. Crazy. Blir helt förvirrad när jag vaknar med tvn på.
 
Matilda var här ett tag, pluggade lite till moppekortet som hon ska ta. Sen gjorde vi inget speciellt, försökte få henne att gilla PewDiePie men det är som att försöka få ett barn att äta grönsaker. Impossible.
 
 
Hatar att lägga mig tidigt när jag får sovmorgon, men jag kan fan inte sitta uppe längre. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0