Making progress here

Åh herre vad slut jag är. Kommer vara öm i huvudet och ha ont i handlederna imorgon. Men det är det verkligen värt. Har tränat på att försöka göra head spin. För er som inte vet vad det är - man snurrar på huvudet. Någonting jag alltid har velat lära mig och nu ska jag tamejfan klara det! Tränade i 10 minuter och är helt svett. Men det går bättre och bättre för varje gång jag försöker, nu gäller det bara att vara tålmodig! Måste försöka få lite mer muskler på armarna också, orkar inte alltid hålla upp kroppen när jag är på väg att ramla. Om jag tränar så här i alla fall 1 gång i veckan så kommer jag snart lyckas. Det jobbigaste är däremot att jag inte har plats för headspins. Bara en tidsfråga innan jag ramlar in i byrån eller slår ner en blomkruka som står på golvet. Får försöka lösa det på något sätt. Det kommer nog gå på något sätt!
Har hittat en bra sida också - breakdance.com. Där lägger de ut tutorials på massa moves. Toprock, downrock och allt vad det nu innebär. Grymt! Nu jävlar ska jag ta tag i breakdance'n utan någon lärare!!
 
 
Pretty cool huh?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0