Nelly.com

 

Kläderna i videon är från Rebecka Simonssons kollektion Rebecka Stella
 
Har tittat runt lite på nelly.com idag, bara för att jag har så otroligt tråkigt. Men det värsta man kan göra är typ att kolla på kläder när man egentligen inte har råd. Hittade massa snyggt som jag vill ha! Massa tröjor och massa snygga jeans. Skulle vilja beställa därifrån, men har inte råd just nu. Beställde ju min klänning därifrån som jag hade på skolavslutningen. Remember? Har också kollat på Jeffrey Campbell's Lita Spikes. Så grymt snygga! Måste köpa såna, ska bara spara ihop lite pengar först, haha. Var grymt nära på att köpa dem för något år sen, men kände att jag egentligen inte hade råd just då. Varför köpte jag dem inte?! Hade ju inte märkts av ekonomiskt sätt nu ju. Men såna ska jag ha, någon gång. Annars så önskar jag mig såna i julklapp, så att ni vet. Hehie.
 
Gå in och kolla på rean Nelly har nu annars! 50-70%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0