New



Nya tröjan!
 
 
Regnar massor ute och jag är tvungen att ta moppen till Frövi för att kunna komma på tåget. Fuckit. Kommer bli genomblöt alltså. Blåser massor också så antagligen så kommer jag ligga efter vägen i något dike, haha. Men hur som helst så kommer jag väl hem runt 2,3. Vet inte alls vad som händer ikväll. Skulle kanske dragit in till Örebro igen senare men tror jag hoppar det alltså. Orkar inte! Fast jag får se. PUSS!
 
Verkar redan ha spräckt högtalarna på datorn, det låter jättekonstigt? Eller är det ens så lätt att spräcka högtalarna? Nej jag vettefan.
 
Update: Fan heller att jag åker moppe i det här vädret! Tar bussen in till Frövi 10:15 så får jag sitta där och vänta i en halvtimme. Hellre det.

12-09-14 09:45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0