Pain

Åkte hem idag ändå, mormor skulle ändå hem. Känns skönare att sova hemma tycker jag för då kan jag kolla på film. Skulle kanske först ha åkt in till Örebro men det blev inget idag heller. Istället ska jag kolla lite på PDP, dricka cola och sen ska jag kolla på Dark Shadows. Började kolla igår men somnade, fan att jag aldrig kan hålla mig vaken!! Ikväll måste jag, helg ju!
 
Deeeeaamn vilken mensvärk jag fick, behöver cola, nu!
 


 
Btw så kom jag på att jag kanske inte kan följa med på skidsemester nästa gång vi åker. Vi kanske ska dra till Åre då i en vecka och jag tänker inte missa så mycket i skolan. Likadant om vi åker till Sälen i fyra dagar, rätt så mycket ändå. Var jobbigt att bara missa allt från högstadiet. Vad jobbigt att missa en skidsemester! Älskar ju att åka skidor! Fan också :(
Men däremot så använder vi ju oss av Progress där vi kan se alla inlämningsuppgifter vi har och vad lärarna har visat för powerpoints osv. Så kan i och för sig bara gå in där och titta och sen göra uppgifterna där borta, men samtidigt så vill jag inte missa om vi ska göra några grupparbeten. Whyyyy?!
12-09-15 20:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0