Panik

Tjaaaaa!
 

Är äntligen hemma från skolan, har varit det sen 15:30 typ. Skoldagen har gått riktigt trögt, särskilt när vi hade historia. Fattade verkligen ingenting av det vi höll på med. Och när jag verkligen inte fattar någonting av en uppgift som ska lämnas in en vecka senare så får jag panik, och ångest. Var verkligen hemskt, ville bara sluta lektionen. Men nu tror jag att jag fattar lite mer, läraren visade några sidor man kunde läsa i boken så jag börjar förstå lite. Har börjat fått lite idéer om hur jag ska skriva också, måste bara försöka hitta lite mer fakta. Vi håller på med Industriella revolutionen och demokrati, och jag måste försöka hitta lite fakta om hur det var mellan de sakerna, så att det inte blir världens hopp där i mellan. Kan väl inte vara så svårt? Vet inte riktigt om jag ska göra det idag eller inte. Kanske är lika bra egentligen så att jag hinner börja lite, då kommer jag känna mig mycket lugnare ikväll.
 
Innan jag börjar måste jag ta en paus, eller något, hahaha. Hej jag heter Nathalie och jag tar paus från pluggandet när jag inte ens har börjat!!
 
 

Update: Är förresten jätteledsen (ironi) just nu. Någon som verkligen skulle kunna muntra upp mig är Pewds, men han har försökt ladda upp senaste The Walking Dead 3 gånger, men det verkar inte funka. Har väntat på videon i flera dagar, hoppas det funkar snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0