Sammanfattning

Haha, åh herregud, hur har min dag varit? Vart ska jag börja? Sammanfattar lite snabbt.
 
♦ Fick vänta på bussen som var 20 minuter försenad imorse. När den väl kom åkte han som en jävla idiot, tutade och höll på att köra in i bilar.
♦ Kom försent till lektionen på grund av det, tack apan!
♦ Skrev klart historian, blev svinglad. Men lämnade inte in den, gör det på tisdag.
♦ Planerade massa om torsdag nästa vecka.
♦ Käkade på Subway med Emma, Elin och Kristin.
♦ Blev grymt besviken på Subway, mackorna var alldeles sliskiga och äckliga. Inte alls som i England.
♦ Planerade torsdagen lite mer.
♦ Gick tillbaka till skolan och pluggade lite även fast vi slutat. Satt mest vid facebook.
♦ Kom på att det vore viktigt att ha med några speciella saker på historieuppgiften.
♦ Sket ändå i att göra den, gör på måndag istället.
♦ Bestämde mig för att ta bussen hem. Sa hejdå och gick därifrån. Glömde busskortet, och fick gå tillbaka.
 
 
Typ det har väl hänt. Orkade verkligen inte skriva en lång text, tror nog att det skulle gå snabbare ändå. Men skitsamma. Nu ska jag inte plugga något mer idag, ska istället lägga mig och kolla på någonting. Sovmorgon imorgon, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0