Serienörd.

Gossip Girl, One Tree Hill, Vampire Diaries, OC, The 4400, Grimm. Vilken ska jag titta på ikväll tro? Haha, serienörd.se. Jag älskar att börja på nya serier, därför har jag väldigt många som jag följer och inte sett klart. Jag kommer bli pank om jag sen vill ha alla boxar. Vilket jag brukar vilja, orka ladda ner hela tiden. Fast det får nog bli Gossip Girl, eller 4400, åååångest. Måste snart börja kolla om på VD också, innan det börjar på tv, kommer typ inte ihåg så mycket. Skitsamma, ingen är säkert intresserad av mitt seriesnack.
 
Har legat och kollat på Pewdiepie hela kvällen typ, just nu följer jag när han spelar Nighmare House 2. Haha, älskar när han skriker som en tjej, och när han skrattar! Han är bra söt alltså. Fast jag själv hoppar till ibland när det kommer upp någonting, men det är bara roligt. Skulle aldrig klara av att spela sånt där själv, skulle verkligen dö av rädsla. Haha, usch. Ska titta färdigt på klippet sen blir det serie istället. Skola imorgn, asså döda mig? Orkar inte. Godnatt!
 
12-09-09 21:25

Kommentarer
Postat av: serienörden

Haha jag är intresserad av ditt serie snack! Haha jag själv är en stoor serie Nörd som du kanske vet höhö...kolla på pretty Little liars om du inte sett det,såååå bra!! :D eller typ reveng! Har massa mer men har läst att du redan kollar på de haha,serier äger ^^

Svar: Ja men gud, serier är ju bara för bra! Man får liksom följa med så länge och inte bara i 2 timmar!!
Jag vill så gärna börja titta på Pretty Little Liars, verkar så bra! Men känner att jag kanske borde titta färdigt på i alla fall två av serierna jag håller på med nu, blir lite för mycket, haha, har skolan att tänka på också!! Men ja, serier äger verkligen!! :D
nnathis.blogg.se

2012-09-10 @ 21:30:09
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0