Sjukt trött

Är redan galet trött efter den här dagen. Har varit det hela helgen, somnade före tolv igår. Var tvungen att gå upp sju idag för att duscha, sen runt 8:30 så åkte vi till Loka Brunn där det var massa aktiviteter på förmiddagen. På eftermiddagen blev det massa bad, hur skönt som helst. På vägen hem så sov jag, sen så hade jag lite krig med bältet där ett tag, när den inte ville göra som jag ville. Jag vann inte. Men nu är vi hemma så jag ska typ inte göra någonting. Lite senare så ska vi kolla på Snow White, får se om jag kommer kunna hålla mig vaken. Är inte ett dugg taggad på skola imorgon, usch och fy. Tre lektioner, mycket för att vara mitt schema! Aja, det är en dag, på tisdag börjar jag ju senare. Får stå ut.
 
12-09-02 17:03
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0