Vem?

Har legat och kolla på x-faktor nu, ska se klart del 3 sen ska jag lägga mig och käka chips hade jag tänkt. Inte helg, men skitsamma! Är grymt trött men tänker inte sova än, sovmorgon ju! Hade tänkt att dra ut och springa direkt när jag vaknar, sen duscha.
 
Från och med nästa vecka kommer jag behöva tvätta min egen tvätt också. Lite jobbigt. Vi har börjat med ett nytt ''system'' i familjen, att vi har olika sysslor vi ska göra. Jag har de två senaste veckorna valt att ta hand om tvätten så att jag får de kläderna jag ska ha och inte någon annans. Men nästa vecka är det inte jag som väljer först utan en viss annan person. Så jag tänker då inte lämna över mina kläder till den personen. De kläderna som ska specialtvättas kommer bli fucked up och mina jeans kommer antagligen torktumlas. Tro mig. Vågar inte riskera det. Sen kommer det antagligen dröja några månader från att jag lagt kläderna i tvätten tills de blir tvättade. Naej, då tvättar jag nog helst själv. Men den här veckan har jag hand om tvätten! Känns säkrast så.
 
Jag vet att det kan bli mycket ''skitsnack'' och sånt. Men vill liksom kunna skriva ut saker utan att det ska låta elakt. Men jag kommer inte precis skriva ut vem jag snackar om, de flesta vet nog. 2 år, tiden går så jävla fort när man har.. Grymt tråkigt. Fast jag har hörseln kvar i alla fall... Och synen också för den delen. Men jag kan nog stå ut, jag har ju mitt kära rum med lås och allt. Inte för att det hjälper, annars så har jag mina gooooa vänner. Händer ibland att jag flyttar till Matilda över någon natt när det blir för mycket. Alltid skönt. Fast inte för at det hjälper helt, finns någonting som kallas för mobil också tydligen. Damn.
 
Slutsnackat nu då. PUSS!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0