LIIIIIIIIV

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Jorå, men dom är tyvärr inte mina...
Något husdjur : Hund, katt, fågel och en mullvad.
Någon favoriträtt : För tillfället är det PIZZA!
Någon flick/pojkvän : Nejs.
Puder på dig : Nej, var evigheter sedan jag hade det på mig.
Några framtidsplaner : Nej, men jag drömmer om att gå på college på London. (TROLIGT VA?!)
Någon sjukdom : Nä, inte vad jag vet om i alla fall.
Gymkort : Nej, för av någon dum jävla anledning måste man vara 16 år där jag vill gymma !
Några kärleksproblem : HAHA, nej det tror jag väl inte..
En homosexuell kompis : Alla mina vänner är homosexuella. ;)
Duschat idag : Nej, igår !
Någon kompis som snarkar : Nej, men jag har en lillasyster & en hund som snarkar.
Någon vän som spelar i ett band : Nejp.
Några mvg:n : HAHA, definitivt inte. VGn isåfall.

Någon som förstår dig : Ifall dom förstår mig, det vet jag inte.
Tuff kompis som kan försvara dig : Näej, asså.. Vettefan. Är du tuff Matilda?
Något beroende : HARPAN !
Fikat idag : Nej, fikar typ aldrig.
Nagellack : Svart, som vanligt. ;)
Någon vän som bor i ett annat land : Inte vän, men släkt.

VEM ? ..
Avskyr du : Jag avskyr rätt så många jag..
Hånar du : Så taskig är jag väl aldrig..? ;)
Delar du mest minnen med : Familjen och Matildur.
Längtar du mest efter : Ingen.
Stör du dig på : Jag stör mig på alla wannabe'n. :)
Gosar du med : Jag gosar med min störda hund !
Lagar mat : Oftast mamma, det är ingen annan som orkar.
Diskar : Ingen brukar diska, men när det väl händer så är det oftast jag som fått något ryck.
Tror att den är någon : Nämner jag några namn får jag säkert spö eller något. Haha.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Orkar aldrig läsa tidningar.
Buss åker du oftast : 314.....? Eller, va?
Frisyr har du : Sidecut & uppklippt vafan!
Dag fyller du år : 28 Juli
Årstid föredrar du : SOMMAR!
Stad är du uppväxt i : Fröviiiii.

VAD ? ..
Gör du nu :
Lyssnar på HÖG musik!
Gör dig till en bra människa : Jag ställer oftast upp för mina vänner som brukar ställa upp för mig. Sen så finns jag alltid där om det är någon som behöver prata.
Gör dig till en dålig människa : Har ett hemskt temperament och en inte så bra attityd i vissa lägen.
Vill du arbeta med : Egen företagare kanske? Nej jag vet inte.
Är roligast just nu : Att AIK fucking vann mot Djurgården!
Har du på dig nu : Jeans och t-shirt. Som vanligt typ.
Har du för smink idag : Mascara och kajal.
Äger du för skor : Ett par svarta skinnskor med dödskallesnören. Dock är det nog mammas skor tror jag.
Har du för storlek i skor : 36
Läser du för bok : Svart ängel.
Ska du göra nu : Fortsätta lyssna på min awesome musik och bah chilla !!



Mihi, älskar att göra såna där när jag har tråkigt. Dock är det nog inte lika roligt att läsa. Men what evahhh ;)
 
11-11-14 22:27
Trackback


RSS 2.0