Svaren.

Vilka är dina favorit tv-serier på tv?
Svar:
Typ Simpsons, Family Guy, Gamla 2 ½ Men, Vänner, ska jag fortsätta?

Säg dina 5 favoritlåtar med Tokio Hotel.
Svar:
Man, det blir svårt! Men om jag bara ska ta några som jag älskar så blir det väl; Screamin, Don't Jump, In Your Shadow, Vergessene Kinder & Dogs Unleashed. Finns sjukt många fler!

Kan inte du göra flera videobloggar?
Svar:
Jo, självklart kan jag göra det. Men jag blir aldrig nöjd så jag gör om dem minst 5 gånger. Sen så pratar jag alldeles för mycket. Så det blir drygt att göra om dem hela tiden till slut. ;)

Vilket är ditt favoritband näst efter Tokio Hotel?
Svar:
Green Day, Linkin Park, My Chemical Romance, Volbeat, Metallica, Disturbed. Alla dom! :D

Visst är Matilda så inte den bästa du vet? 8D
Svar:
Ehm jo Viola? Om jag spelar något spel med henne så har jag iallafall 5 % chans att vinna. Men spelar jag något med dig som ex. kort och monopol så förlorar jag hur jag än gör. :(

Är du kär i någon?
Svar:
Kan man nog kanske säga att jag är.

Blå?
Svar:
Nej, Rosa..?

När ska vi va natholoi?
Svar:
Jag vet inte, så fort du kan. Jag kan alla dagar i veckan Hannoooj! :D

Visst är Matilda den bästa du vet? Och visst är hon för jävla snygg och smart också?
Svar:
Nja, du kommer precis efter Mullis i alla tre sakerna....Sry..

Hur får du sån bra volym i håret?
Svar:
Tupera, spraya, tupera, spraya, tupera & spraya!!

Har du bestämt vart du ska gå på gymnasiet?
Svar:
Vilken linje eller var? Jag vet att jag inte kommer gå i Lindesberg i alla fall. Det är Örebro som gäller för mig.


______________________________________________________________________________________________________________

Hehe, bättre sent än aldrig. ;)




Fint.
 
11-11-12 21:20

Trackback


RSS 2.0