Ett år sen

Hittade ett inlägg som jag publicerade för ett år sen. Tänk att det var så längesen jag slutade på breakdance. Saknar det något enormt, men när jag slutade så hade jag bestämt mig för att inte börja igen. Isåfall skulle det bli tredje gången som jag går på breakdance, och det känns nästan lite pinsamt eftersom att vissa fortfarande går som gick när jag var mindre. Så nej, jag är inte längre ''breaknatta'' eller ''b-girl Nathis''. Men jag har det fortfarande i mig, vilket jag alltid kommer ha. Alltid lika kul att köra lite breakdance när allt folk tittar på discon och sånt. Den bästa uppmärksamheten som finns.
 
''
By the way, har slutat på breakdance nu. Vet, surprise. Ska nog ta bort kategorin ''Breakdance'' också..


Pallar inte förklara nu varför, gör det en annan dag. Men efter mååånga dagars tänkande så tog jag det beslutet. Känner mig ändå rädd att jag sårat någon bara för att jag slutat igen, hoppas inte!


Men jag vill ändå inte gå runt hemma hela dagarna. Någon som har något förslag på vad man kan göra? Typ någon sport eller något? Förutom fotboll, för det hatar jag.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0