Information om mitt liv typ

Som jag skrev för några dagar sen så fyllde farmor år förra veckan. Så idag åkte vi och grattade henne. Jag fick köra både dit och hem. På vägen dit så fick jag kärringstopp 7 gånger i en uppförsbacke, fick lite panik när bilen började rulla bakåt hela tiden. På vägen hem gick det bra också. Förutom när pappa fick panik för att jag var nära på att köra in i vårat staket. Äsch, jag hade allting under kontroll, inget att få panik över. Plus att det där staketet är så fult också så tänkte ta ner det när jag ändå satt i bilen. Haha. 
 
Usch, imorgon måste jag upp vid sex. Ska tvätta håret och det måste hinna bli torrt innan 7. Blir lite stressigt. Och vet inte än vilken buss jag tar in imorgon. Orka sitta där i 45 minuter liksom. Kan väl lika gärna lämna alla papper när vi slutat om jag hinner? WHATEVER. Tror inte ens att ni är intresserade av vilken buss jag ska ta in, haha. Måste sluta skriva så mycket hela tiden. Ska ändra på det. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0