Somnade medan jag spelade på mobilen

Känner att jag bloggar på så jävla bra här!
Mycket med skolan just nu, även fast vi inte har några riktiga lektioner än. Men igår kom jag hem efter fyra och var skittrött. Gick och la mig vid 10 redan. Var meningen att jag skulle göra ett inlägg då, men glömde bort. Låg och spelade lite på mobilen innan jag skulle sova, men sen råkade jag somna medan jag spelade. Haha, andra gången jag gör så. Blir lika förvånad varje gång när jag vaknar typ en halv minut senare och ser att jag spelar på mobilen. Jag skulle faktiskt ha stängt ner spelet och försökt sova, men hann somna innan. Trött eller?! Imorgon får jag förhoppningsvis sovmorgon till 9 i alla fall. Grymt skönt! Ska packa väskan och sen dra till skolan. Idag ska vi typ gå på någon ''kurs'' om ''att gå på gymnasiet''. Hur tråkigt? Får hoppas på att det går fort så att vi kan sluta tidigt.
 
Hörs väl. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0