Fix

Jesus Christ. Det är verkligen nära nu! Kan inte beskriva mitt humör just nu, för jag vet inte själv. Massa blandade känslor, både bra och dåliga. Känns som det är så mycket att tänka på nu. Vad som ska hända på sommarlovet, hur ofta jag kommer träffa alla och andra saker. Ska försöka att inte tänka på allt sånt nu. Jag och mamma har fixat fram smycken och sånt som jag ska ha imorgon. Så nu är det fixat också! Tror nog att allt kommer ordna sig med klänningen, mamma såg inget när hon tittade. Kanske bara är jag som letar fel, eller så var det så mörkt så att hon inte såg. Får kolla imorgon!

ASSÅ VAFAN, vill inte sluta! Vill inte skiljas från klassen. Jag vill inte! De här tre åren har gått så otroligt fort, alldeles för fort. Är inte redo att skiljas från alla än. Inte nu! 9B kommer alltid att vara den bästa klassen. Alltid! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0