Bussjävel

Glömde förresten skriva förut att igår så var det en bussjävel som tutade på mig när jag var på väg till Hanna. Stod vid korsningen för att åka in till Tempo. Var ju först tvungen att släppa förbi en massa bilar. Men sen när de hade åkt förbi så visste jag inte om jag skulle åka först eller om den andra bilen som skulle svänga ut från vägen som jag skulle in på skulle svänga först. Så jag stod kvar där för att se om bilen skulle åka, ville ju inte precis åka om han också började. Men sen började bussen tuta på mig som fan så då blev jag tvungen i alla fall. Herregud, ta det lugnt. Bussarna är ändå alltid sena så. Har faktiskt ingen aning om hur det blir när båda ska svänga. Fick aldrig lära mig det på kursen. Borde kanske kolla upp det. Kanske är högerregeln som gäller då? Isåfall så var det jag som skulle åka först. Men hur lätt är det att veta? 
 
 
Ska aldrig mer äta godis efter den här kvällen. Vill aldrig mer se det ens. Nu vill jag bara sova. Kanske somna till 4400 som vanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0