Kanske blir sista inlägget idag

Det var väl trevligt att få åka till skolan när jag egentligen hade slutat! Fast jag hämtade ju bara lillebror så det var inte så farligt. Stod och pratade med Jesper och Liam medan jag väntade på lillebror, trevliga killar det där! :D

Tror ärligt att jag sover ute på sjön inatt för första gången på länge. Får försöka packa idag och allt. Hörde att det tydligen ska grillas där ute så det vill jag inte missa! Hehe.



Då kanske detta blir det sista inlägget. Hoppas det inte gör någonting! :)
Bloggar väl imorgon om jag har tid. Har blivit så stressit nu när skolan börjat och allt, det tror jag nog att ni förstår.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jhani

sv:jag åt mängder med kräftor så det blev nog lite åt dig med ;)

2011-08-27 @ 11:22:25
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0