Noramarken

Har varit i Nora idag i några timmar. Det var Noramarken där så jag var där med familjen och fler.
Det fanns inte så mycket där egentligen, det är mest bara skit där. Letade självklart efter tröjor med Tokio Hotel på, men det fanns inte ett skit. Konstigt att det fanns massa Justin Bieber men ingenting med Tokio Hotel. Det störde jag mig på.

Jag köpte ingenting. Min kära mamma köpte bara strumpor till mig. Vi gick flera gånger förbi stånd med en massa filmer för riktigt billiga priser. Varenda gång vi gick förbi tänkte jag att jag skulle ta och kolla i nästa filmstånd som kom, tillslut kom det inga fler. Så det blev inga filmer heller. Antar att jag får skylla mig själv.. Buhu.


Har suttit och spelat en massa Mario Kart på wii. Har klarat ut det också, var det verkligen så lätt? Vad faiiiil.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-08-29 @ 17:00:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0