December 2011

Frågan är vart November tog vägen? Och vart all snö är någonstans?

Detta hände i December för ett år sedan..


Kom på Misty med att äta upp det sista från maten jag hade ätit. Dumma hund.


Köpte en megasöt flytväst åt Misty. (Var inte jag som köpte den, det var mamma)


Gjorde sidecut. Shit, redan ett år sedan?!


Chillade med Matilda i sofforna i skolan medans alla andra tjockade i sig julmat i matsalen.


Chillade massor i min onepiece.


Hade tjejkväll hos Evelin där vi tjockade maaaassa godis och öppnade julklappar.


Planerade att göra ett fågelbo i mitt hår.


Fick lust att förstöra lite glas hos Evelin.


Godiset var bara mitt, MITT!


Firade massa jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0