27e Mars 2011

Chena! Jag slaggade hos Moa inatt så jag har inte bloggat någonting, vem orkar när man är borta liksom?
Först var vi hemma hos henne och gjorde inte ett skit, sen så stack vi hem till mig och pratade och en massa shit. Sedan bestämde vi oss för att sova över så mamma skjutsade oss hem till henne, hon skulle ändå få sova hemma själv så då kunde vi lika gärna sova där.
 Där åt vi mat, med Moas brorsa och hans tjej, riktigt gott! Sen så blev det lite film och så. Höll på att somna där ett tag och då var klockan vid 2, (sommartid). Men ne-e, jag fick inte sova, utan iställt kom Ilmo och Basse, inte för att vi var nå sociala eller så. Vi stod där ute vid dom ett tag sen stack vi in för att vi frös. Sedan kollade vi på en till film. Så vi somnade vi fem imorse, kul! Och jag brukar typ aldrig kunna sova länge hos vänner så jag vaknade vid sju, någon smart person som vet hur länge jag sov då? Det bah svider i mina ögon nu! Och så ska jag in till träningen också, måste åka buss. Fan om jag somnar..

Vi hörs när jag kommer hem, ska sticka ut till bussen om en halvtimme! ;)


11-03-27 12:30

Trackback


RSS 2.0